214,607 members
3,303,983 photos
8,144,632 comments
 

Jenylew's Fotothing

Browse.Upload
and share
your photos
Browse.Explore
our fantastic photo library
Friends.Make Friends
Join our community and have some fun
Photos 261 - 265 of 570

412 views 7 people's favourite photo

Ho ho ho!

Christmas card 2007!
Friends
More latest photos

Comments on this photo:

Dec 03 2007 16:23 GMT sene
Because they love you sooooo much! Oh so sweet!
Dec 03 2007 16:23 GMT LauraMarie78 PRO
AWWW how adorable this picture is. I love it. :)
Dec 03 2007 16:24 GMT armywife94e
omg how sweet i lovvvvvvvvvvvve this!!! great choice!! must fave it!!!
Dec 03 2007 16:24 GMT abojovna PRO
Beautiful! Thank you!
Dec 03 2007 16:25 GMT LizSA
aahh.. how beautiful....... he know what is good for him.....
beautiful baby.... and thankyou to the Jenylew family....!!
Dec 03 2007 16:27 GMT hevychevy PRO
now there is a Christmas card if ever i had seen one great shot Jen :)
Dec 03 2007 16:27 GMT Carlimauda
Hi Kitty.....
Dec 03 2007 16:27 GMT hans55 PRO
sooo sweet !! :-))
Dec 03 2007 16:27 GMT Poulet PRO
hahaaaa......HOW cute!!!! ;)))
Dec 03 2007 16:28 GMT JPHarr
Hahaha! I think kitty is going to get tired and find a place for a nap pretty soon. "Here comes that crazy lady with the camera again!"
Dec 03 2007 16:36 GMT jenylew
LMAO JP...I was considering starting up a rip roaring fire in the fireplace below, which would have made the photo perfect, but thought better of it at the last minute. Proof positive I'm not going overboard or anything...;-)
Dec 03 2007 16:55 GMT bennystr
Great one Jen! :-)
Dec 03 2007 16:58 GMT sini
So very cute!:)
Dec 03 2007 17:15 GMT TiaMaria
What a sweetheart!! Better than a lump of coal in the stocking!!:))
Dec 03 2007 17:16 GMT rainbow71
That is so cute!!
Dec 03 2007 17:22 GMT JPHarr
Yes, brilliant idea. Then you could name the cat Chestnuts.
Dec 03 2007 17:26 GMT Midworlder PRO
"Am I old enough to go flatting yet?"
Dec 03 2007 17:36 GMT Sweetoes PRO
Awwwwww...excellent Christmas card jen...:-)))
Dec 03 2007 18:00 GMT gtc126
Super Capture....Precious Shot!!!!!!
Dec 03 2007 18:56 GMT henrybohawk
HEY LITTLE KITTY!!..AMAZING PIC---FOR A X-MAS CARD INDEED!!
Dec 03 2007 19:00 GMT santaslittlehelper
2 cute !! Thanks for sharing !
Dec 03 2007 19:29 GMT piskins72
snug as a bug in a stocking, hes cute :)
Dec 03 2007 21:15 GMT Jaapie PRO
It's along time till Christmas!!! Got kitty litter and food and water in there too????
Dec 03 2007 21:28 GMT mariazinha32
hahahaha.........fabulousssssssssss
Dec 03 2007 22:43 GMT ThorBeverley PRO
Aaaah! I want one for Christmas!
Dec 03 2007 22:54 GMT Tavascarow
Definately a seller.
To cute for words.
:)))
Dec 03 2007 23:35 GMT stuboy
Puss-in-boot, well kind of !

Cuuuuuuuuuute :)
Dec 04 2007 00:09 GMT PinkRocksAus PRO
Great capture Jenny. The kitten looks so happy & healthier already. Have you named it yet? ;.))
Dec 04 2007 06:34 GMT PhotoPro PRO
haha - this is so adorable!!
Dec 04 2007 08:33 GMT maxelkat
That is too cute!!!
Dec 04 2007 13:57 GMT Kaatje
We could have a contest to name the Kitty!
Dec 04 2007 16:50 GMT Petra17
Great idea Kaatje...how about...let me think let me thinkkk something originalll
SKIPPY
Dec 04 2007 19:00 GMT gwen83
Aaahhh, that is a cute chrismas card:))))
Dec 04 2007 21:16 GMT Neszie
how cute!!! ;)
Dec 04 2007 21:49 GMT YesHello
so adorable!!!
Dec 04 2007 23:37 GMT Kaatje
How about Noel? Or is it already called Skippy???
Dec 05 2007 00:25 GMT suzannesmash
hahaha just wonderful!! send me one
Dec 05 2007 00:37 GMT kimbob
Doesn't mind posing, does it? Good little thing!!
Dec 05 2007 00:46 GMT megmet PRO
Just lovely! =^..^=
Dec 05 2007 08:04 GMT Bellavista
So adorable Jen! My Kitty doesn't allows me that! :-(
Dec 05 2007 15:44 GMT jceca PRO
ok, maybe not a great help in cleaning job, but good for cristmas cards, definitely !!! :-)
Dec 05 2007 15:58 GMT Dorado
Nice picture.
Dec 05 2007 17:26 GMT kaffeh
So cute! Going to a favourite!
Dec 05 2007 17:27 GMT kaffeh
So cute! Going to a favourite!
Dec 05 2007 18:06 GMT 88keys
Just look at his face!!! So adorable!
Dec 05 2007 20:36 GMT LisaSam67
ROFLMAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! that's what animals say here too!!!!!!!!!!
Dec 07 2007 12:55 GMT hbla PRO
perfect! yep, right here is your Christmas card!!!

baby's looking pretty good, I'm soooo happy :)

FT2