216,904 members
3,317,753 photos
8,158,331 comments
 

Byczek's Fotothing

Browse.Upload
and share
your photos
Browse.Explore
our fantastic photo library
Friends.Make Friends
Join our community and have some fun
Photos 6 - 10 of 202
challenge32

116 views

©  EXIF
some thing interested me in this view, but i don't know what??
(how i hate cell phones !!!!!! :p)
Friends
More latest photos

Comments on this photo:

Dec 25 2005 22:37 GMT MaRtEnKaA
nie rozumiem tej fotki :P no ale w końcu jestem blondynką:D
Dec 25 2005 22:44 GMT byczek
ciekawe czy ktoś zrozumie :), coś w tym jest co mi się spodobało, ale nie wiem co, a komentarz jaki dodałem to swoją drogą :)
Dec 25 2005 22:53 GMT MaRtEnKaA
takie oryginalne jest ;] dobranoc :PPPP
Dec 26 2005 14:42 GMT Katarzycho
Mi też sie podoba :)
Dec 27 2005 15:13 GMT MaRtEnKaA
o Kasienka wpadła :) :*
Dec 27 2005 15:14 GMT MaRtEnKaA
i dzieki za uznanie :D
Dec 29 2005 21:04 GMT goldenamericansmoker
Atrybuty współczesnego młodzieńca?
Jan 17 2006 17:40 GMT bukaj PRO
Bardzo Fajne na "pierwszy Rzut Oka" mozna sie nabrac ze komorka i statywik to integralna czesc okladki...
Jan 23 2006 18:21 GMT Gotterdammerung
komórka nie, ale ststyw owszem, zdjęce spoko
Apr 10 2006 17:12 GMT tadieubone PRO
i like the idea .and the foto too
Apr 10 2006 21:12 GMT byczek
thx tadieubone :)

FT2