214,895 members
3,305,446 photos
8,146,136 comments
 

Sweetoes's Fotothing

Browse.Upload
and share
your photos
Browse.Explore
our fantastic photo library
Friends.Make Friends
Join our community and have some fun
Photos 171 - 175 of 591

710 views 11 people's favourite photo

Sunset on MY canal tonite...
Friends
More latest photos

Comments on this photo:

Dec 19 2007 01:54 GMT linnywv PRO
A gorgeous gorgeous shot! The colors are amazing sweetdigits!
Dec 19 2007 02:01 GMT Sweetoes PRO
Thank you linny! sweetdigits...lol:-))
Dec 19 2007 02:03 GMT stuboy
Is this your photo ?
It's rubbish !

Ok, actually it's not, I just wanted to say something different :)

Love it really :)
Dec 19 2007 02:24 GMT Sweetoes PRO
Hmmm..thank you...I think.
Dec 19 2007 02:24 GMT Poulet PRO
Soooooooo gorgeous!!!! :))
Dec 19 2007 02:25 GMT Sweetoes PRO
Thamk you Poulet:-))
Dec 19 2007 02:44 GMT Sweetoes PRO
oops. -m +n. there. I fixed it. sorta. lol
Dec 19 2007 02:50 GMT will
Wow!! If it would ever just freeze, we could build a big bonfire and dance around it in a circle and things!! Just imagine...very nice pic by the way..!!
Dec 19 2007 02:52 GMT Sweetoes PRO
Thank you Will. And actually the back canal is completely froze up and we can build bonfires and dance and ice skate tooooooo...YAY!
Dec 19 2007 02:52 GMT jenylew
Another beauty, Sweets!
Dec 19 2007 02:53 GMT Sweetoes PRO
Thank ya jen...pretty out there tonite...but very cold:-))
Dec 19 2007 02:56 GMT will
Actually that sounds quite nice! Great idea on my part eh?? (as they say up in the northernmost parts up there)..;))
Dec 19 2007 02:58 GMT Sweetoes PRO
Very good idea on your part Will...I wonder what happens when silly string freezes....:-))
Dec 19 2007 02:58 GMT hans55 PRO
very well taken !!!
Dec 19 2007 02:59 GMT Sweetoes PRO
Thank you hans:-))
Dec 19 2007 03:02 GMT will
I think that's when it becomes a star...a sparkley star
Dec 19 2007 03:04 GMT Sweetoes PRO
Ohhh so that's how stars are born...I never knew that Will..
♪♫ ♪Tra-la-la-la-la-la-la-la-la♪♫ ♪
Dec 19 2007 04:17 GMT gtc126
Gorgeous Sunset, and Super Reflections!!!!!!
Dec 19 2007 10:09 GMT Cronos1
...you lucky girl...(so beautiful land !)
Dec 19 2007 10:13 GMT Doody PRO
Woooooooooooooooooooooooooowwwwwwwwwwwww......
straight to favs..
Dec 19 2007 12:44 GMT Coccina
Wonderful! What colors!!!!
Dec 19 2007 13:18 GMT will
Yes, it's true...although some of the silly string that's smaller becomes 'fairy dust'...it just depends...♪♫ ♪Tra-la-la-la-la-la-la-la-la♪♫ ♪
Dec 19 2007 16:10 GMT LauraMarie78 PRO
Love this picture. You take great pictures honey. :)
Dec 19 2007 17:52 GMT ETS2
Sooooooo wonderful!!! Amazing colours, beautiful picture!
Dec 19 2007 17:53 GMT hevychevy PRO
simply beautiful :-))
Dec 19 2007 19:42 GMT Cooler PRO
Fantastic sunset and colors, really love your canal sunsets ;-)
Dec 19 2007 20:32 GMT Truckerchris
wunderful color!
Dec 19 2007 21:13 GMT LisaSam67
magnificent
Dec 19 2007 21:14 GMT Richard1250 PRO
Amazing Fantastic vell done
Dec 20 2007 01:24 GMT peterpinhole
Stunning scene Sweetoes...you live in a beautiful place!
Dec 20 2007 01:40 GMT kimbob
Beeeooooottteeeeefffffuuuullllllll!!!!
Dec 20 2007 03:52 GMT Studio88
Stunning Beautiful Frozen Canal ;-))
Dec 20 2007 12:11 GMT pepper84
This is a really nice picture I like it a lot, thank you.
Dec 20 2007 17:50 GMT Sweetoes PRO
Cool. Fairy dust....♪♫ ♪Tra-la-la-la-la-la-la-la-la♪♫ ♪
Dec 20 2007 22:53 GMT magnus
wow
Dec 21 2007 13:25 GMT hbla PRO
simply gorgeous :)
Dec 21 2007 19:25 GMT jceca PRO
aha .. big MY letters are back ... goooood !!!! :-)

really wonderful colors ...
Dec 21 2007 19:27 GMT Sweetoes PRO
Hehe...jceca...lol:-))
Jun 26 2008 19:31 GMT CPrex
Love it
♪♫ ♪Tra-la-la-la-la-la-la-la-la♪♫ ♪
Oct 16 2008 19:32 GMT pauli3522
pretty nice               
Nov 28 2008 16:29 GMT abby2203
this is a beautiful scene!!
Feb 24 2009 13:30 GMT DC2349
beautiful! love the colors

FT2