215,702 members
3,310,147 photos
8,150,525 comments
 

Sweetoes's Fotothing

Browse.Upload
and share
your photos
Browse.Explore
our fantastic photo library
Friends.Make Friends
Join our community and have some fun
Photos 246 - 250 of 591
Tags on the bridge

1565 views 15 people's favourite photo

Just MY canal again. Kinda boring...it's snowing. Surprise. Surprise.
Friends
More latest photos

Comments on this photo:

Feb 04 2008 20:13 GMT Sweetoes PRO
Thank you sweety...I guess it's just boring to me...everything's the same lately...snow...melt...snow...melt..snowwwwwwww...lol:-))
Feb 04 2008 20:13 GMT sini
Beautiful shot!:)
Feb 04 2008 20:14 GMT Sweetoes PRO
Thanks sini:-))
Feb 04 2008 20:18 GMT LisaSam67
totally fantastic!!!! you are such a talented lady!!!
i'm jealous hehe.... cause i can be :-))))))))))))))))))))))))
Feb 04 2008 20:30 GMT shantanu
beautiful picture.....just like an idial place for vacation....where is it?
Feb 04 2008 20:30 GMT Sweetoes PRO
Well I'm jealous toooo...cuz I have to CURL my hair. Not fair Lisa:-))
Feb 04 2008 20:42 GMT hans55 PRO
sooo beautyfull ...stunning capture !!!
Feb 04 2008 20:46 GMT LisaSam67
lol ok we are even lol
that was easy
Feb 04 2008 20:59 GMT Ro73
beautiful!
Feb 04 2008 21:01 GMT soldier
Fantastic composition! Fav!!!!
Feb 04 2008 21:01 GMT Sweetoes PRO
Hehe...yup. easy.
Feb 04 2008 21:02 GMT Sweetoes PRO
It's on Commerce Lake in Michigan shantanu:-))
Feb 04 2008 21:02 GMT Sweetoes PRO
Thank ya hans:-))
Feb 04 2008 21:03 GMT Sweetoes PRO
Thank you soldier:-)))
Feb 04 2008 22:45 GMT garynumber1cleaner
I will tell you something ..your pics are like looking through a very clean window ...its like i look and i am there .. i am adding another fav .. so good .
Feb 05 2008 02:48 GMT MJGhajar PRO
Fantastic...beautiful colors, beautiful composition
Feb 05 2008 03:50 GMT Sweetoes PRO
Thank you Gary:-)))))))))
Feb 05 2008 03:51 GMT Sweetoes PRO
Thank ya hon:-))
Feb 05 2008 04:30 GMT hbla PRO
nah this color amazes me so much ...boring? NOT!
Feb 05 2008 16:44 GMT Minz PRO
This is soooooo lovely !
Feb 05 2008 16:46 GMT Sweetoes PRO
Well it's boring to me Heather...I can't wait for BEACH shots! YAY!
Feb 05 2008 16:46 GMT Sweetoes PRO
Thank you Minz:-))
Feb 09 2008 04:48 GMT gtc126
Stunning Capture...Great DOF!!!!!
Mar 08 2008 21:50 GMT AbigailJane951
Amazing shot! ;-)
Mar 09 2008 04:48 GMT Sweetoes PRO
Thank you hon:-))
Aug 06 2008 09:38 GMT ringgo
Wow!!!!! you have great picture
Aug 18 2008 21:09 GMT Vasca
This is wonderful!!
How can you take different photos of the same same place?? hahah
Aug 21 2008 16:40 GMT Sweetoes PRO
It changes daily...lol:-P
Oct 12 2008 20:56 GMT orbanarpad PRO
Woow! You did a good picture on good place in good time!
Oct 23 2008 19:39 GMT serpentsjaws
Great!
Oct 29 2008 22:25 GMT yvon
like a postcard
Nov 08 2008 09:24 GMT linnylou
Very pleasing composition, lovely mellow colours
Dec 12 2008 08:26 GMT toshkatakb
Superb!
Dec 12 2008 12:54 GMT fotoku
mystic look, cold, and eventually wonderful view!
Dec 14 2008 00:45 GMT losp
Amazing winter scenery: mother nature's naked purity and
awesome beauty + total serenity & silence + perfect peace
& quiet + inspirational empowerment => paradise-like environment !
Jul 26 2009 20:03 GMT poshbird
Amazing picture
Oct 19 2009 20:27 GMT pjjking
very nice like it grate colour

FT2