219,746 members
3,334,778 photos
8,170,984 comments
 

SlowCheeetah's Fotothing

Browse.Upload
and share
your photos
Browse.Explore
our fantastic photo library
Friends.Make Friends
Join our community and have some fun
Photos 186 - 190 of 367
make up artistic abstract friend black pattern yellow red cheeetah my

877 views 1 person's favourite photo

©  EXIF
....another victim of mine ....lol


Friends
More latest photos

Comments on this photo:

Apr 07 2008 21:26 GMT SlowCheeetah
I try...hehehe... I just love it :)
Apr 07 2008 21:30 GMT sayalio
Perfect!.........as always!!!
Apr 07 2008 22:16 GMT mercurialspirit PRO
Great composition
Apr 07 2008 22:17 GMT ButterflyWings
mroczny Remik, teraz poznaliśmy twe oblicze, Aga je odkryła... cały świat się teraz przekona :))) lol
Apr 07 2008 22:18 GMT SlowCheeetah
thank you all for your kind words :)
Apr 07 2008 23:04 GMT Keitology
lol dark elf tylko który to level
Apr 08 2008 00:13 GMT SlowCheeetah
hehe.... jak dla mnie to 9 a jak dla ciebie to pewnie 23 ...lol
Apr 08 2008 06:07 GMT sini
Nice shot!:)
Apr 08 2008 07:35 GMT Carlimauda
very creative!
Apr 08 2008 15:57 GMT Lalbabu
Agree with Joe.
Apr 08 2008 18:23 GMT TRICKS4U
I'd let you paint me......wouldn't hesitate for one nano-second!!!


I like the finished result !!!
Apr 08 2008 18:45 GMT SlowCheeetah
hehe... you just have to take a flight to Ireland..... :)))))))))))
Apr 08 2008 22:36 GMT SlowCheeetah
thank you all for your comments :)
Apr 09 2008 14:33 GMT peterpinhole
Very cool...great work SC!
Apr 09 2008 16:34 GMT SlowCheeetah
thank you Peter :)
Apr 09 2008 21:05 GMT Kaska
tak lubie twoje rysunki... sliczne sa
bardzo bym chcizla je kiedys wyszlifowac na szkle... mam juz jeden wydrukowany tyle zeby znalezc przeznaczenie :)
jakbys chciala cos dla mnie narysowac to ci to zrobie w szkle i wysle... :) sama przyjemnosc taka praca...
Apr 09 2008 22:19 GMT SlowCheeetah
ojej strasznie mnie zaskoczyłaś......!!!!!!!!

wow!!!!

no nie wiem co mam powiedzieć :) jasne że coś dla ciebie narysuję albo podeślę ci na maila to co już mam....:)

po prostu szok...... dziękuję ci baaaardzo :*
Apr 10 2008 01:26 GMT junne PRO
such victim must feel most honored having such art committed to his face.
Apr 10 2008 09:10 GMT SlowCheeetah
hehe...maybe.... but surely we had a lot of fun :)))
Apr 10 2008 18:18 GMT SIGMUND
Great composition!!!
Apr 10 2008 19:58 GMT SlowCheeetah
:)
Apr 11 2008 22:51 GMT Archer
Nice light!
Apr 11 2008 23:03 GMT SlowCheeetah
thank you Archer :)
Apr 12 2008 17:13 GMT palakol
Incredible Composition.. c",)
Apr 12 2008 18:00 GMT SlowCheeetah
thx :)
Apr 12 2008 22:39 GMT Peixy
Wonderful....lovely face!....expresion!
Apr 12 2008 22:44 GMT SlowCheeetah
thank you Peixy...it was a really creative day for me :)
Apr 13 2008 04:56 GMT irajsalarvand
Wonderful....
Apr 13 2008 06:00 GMT bushpig
NICE PORTRAIT !!!!
Apr 13 2008 09:59 GMT SlowCheeetah
thank you :)
Apr 13 2008 10:05 GMT garynumber1cleaner
you could paint my whole head, no hair would get in your way, just a few spikes .. lol ;-)
Apr 13 2008 10:37 GMT SlowCheeetah
hehe....maybe someday :))))))))))))
Apr 13 2008 10:55 GMT juanse
WOW...beautiful work....
Apr 13 2008 11:22 GMT SlowCheeetah
thank you Juanse :)))
Apr 15 2008 06:28 GMT paparazziboy
Nice tattoo :)
Apr 15 2008 18:17 GMT SlowCheeetah
thank you papa...lol

FT2