209,913 members
3,272,830 photos
8,223,719 comments
 

LisaSam67's Fotothing

Browse.Upload
and share
your photos
Browse.Explore
our fantastic photo library
Friends.Make Friends
Join our community and have some fun
Photos 4231 - 4235 of 7659
memorytuesday

284 views

©  EXIF
January 2003 (omg that's 5 yrs ago now)

ok one more HAHA
my first modeling gig
i did it just to see what it was like back then
i had just ended a role (playing 5 people) in Annie
and was in rehearsals for my Candy Starr role in One Flew Over the Cuckoo's Nest and was up to my neck in volunteer local theatre work with sets and props and anything i could do..... i was exploring my world and loving it. Modeling tho i'll tell you is OMG a lot of work and no thanks haha... you gotta keep coming up with poses and looks and i was like DUDE just tell me what to do hahahahaha.... was fun to try it out tho...

anywho... hope you are having good days.... we just got snow here... which explains why my head has been hurting so bad... I'm a walking barometer... it's not a fun job either i tell ya
Friends
More latest photos

Comments on this photo:

Jan 29 2008 23:04 GMT PhotoPro PRO
to quote the robot side-kick on the 80's Buck Rogers with Gil Gerard:
"bedeep, bedeep - what a fox!!"
Jan 29 2008 23:05 GMT bluesky
pretty..
Jan 29 2008 23:06 GMT LisaSam67
hehehe thx Bill! wish i looked like that all the time! hahahahha
Jan 29 2008 23:06 GMT LisaSam67
thank you bluesky
Jan 29 2008 23:07 GMT PhotoPro PRO
can you tell I'm putting off taking Roxy out?

(doesn't make much sense tho - it's just going to get colder and then dark - cr*p......
talk to you later if I don't freeze or blow away.......
Jan 29 2008 23:11 GMT LisaSam67
hahaha we are SO ALIKE! hahahahhaha
Jan 29 2008 23:11 GMT hans55 PRO
looking good !!! :-)
Jan 29 2008 23:12 GMT suzannesmash
Ok, now i can throw elephants too...beware..lol
Jan 29 2008 23:13 GMT xevirbs
Beautiful
Jan 29 2008 23:19 GMT LisaSam67
oh wonderful! hahahahaha
i think you need to be pinched badly if you throw an elephant at me
or perhaps i'll throw cupcakes
decisions decisions
Jan 29 2008 23:24 GMT suzannesmash
maybe I bite you too as a bonus hahaha
Jan 29 2008 23:25 GMT jenylew
Beautiful! heh heh on the modelling story - there isn't enough money in the world. I always have and always will prefer to be on the shooting end of the camera! ;-)
Jan 29 2008 23:27 GMT LisaSam67
yup! it's my fav place too
Jan 29 2008 23:28 GMT LisaSam67
oh well then i'll just HAVE to tackle you haha
Jan 29 2008 23:37 GMT mariazinha32
wonderful memories!!!!!!!!!!
Jan 30 2008 01:14 GMT aquiles PRO
PRECIOSA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jan 30 2008 01:40 GMT ashdad PRO
Neat memory photo!
Jan 30 2008 01:40 GMT Poulet PRO
Chic!! ;))
Jan 30 2008 07:35 GMT senna3
Yes indeed, I fully agree with Poulet!
Jan 30 2008 08:08 GMT abojovna PRO
:-) Sympatical!
Jan 30 2008 08:30 GMT maxelkat
Great photo Lisa
Jan 30 2008 11:42 GMT pp11364
Splendid portrait.
Jan 30 2008 14:16 GMT LauraMarie78 PRO
Very Nice picture of you Lisa. Very Sexy Mama .....LOL It's great hun :)
Jan 30 2008 16:49 GMT LisaSam67
thx Laura!
Jan 30 2008 16:52 GMT LisaSam67
good you stopped her bb2008! it's a hard industry and full of bad things
very hard to become that huge money maker and if you do it has it's own draw backs... we as parents or older wiser souls know these things that our young people don't know of yet.... hopefully they understand our decisions for them when they get older ;-)

as for the barometer - i'm super sensitive to weather systems... when i awoke yesterday to good weather but was in pain i knew something was coming and sure enough in 30 minutes time the winds were howling and we even got snow... as soon as it passed 6 hrs later i was fine again... it's a tough job but someone's gotta do it i guess haha
Jan 30 2008 19:46 GMT Cooler PRO
Wonderful work ;-)
Jan 30 2008 20:52 GMT Peixy
Nice!!!
Jan 31 2008 23:40 GMT gtc126
Beautiful Shot.....Hey Lisa you are still playing 5 people..A wife and amother to four!!!
no five!!!!!
Jan 31 2008 23:53 GMT LisaSam67
very true!!!!!!!

FT2